خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

شب شعر وحدت در تالش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۵۴

مراسم شب شعر وحدت با حضور شاعران مطرح کشور و استان، ساعت ۱۵ روز پنجشنبه، ۱۸ دی، در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش واقع در خیابان شریعتی این شهر برگزار خواهد شد.

مراسم شب شعر وحدت با حضور شاعران مطرح کشور از جمله جواد محقق، عبدالجبار کاکایی و اسماعیل امینی، فردا در تالش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، فیروز فاضلی در خصوص برگزاری این مراسم گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته

وحدت، مراسم شب شعر وحدت با حضور شاعران مطرح کشور و استان، ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۸ دی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش واقع در خیابان شریعتی این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه به عنوان چهارمین شب شعر ترانگیزان با موضوع میلاد پیامبر اکرم(ص)، به دبیری جواد محقق

برگزار می شود.

به گفته فاضلی، علاوه بر استاد محقق، شاعران مطرح کشور از جمله عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، محمود

اکرامی فر، مصطفیمحدثی خراسانی، رسول پیره، سید احمد نادمی، محمدرضا شرفی خبوشان، جویا معروفی و میلاد عرفان پور نیز در این مراسم حضورخواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: شب شعر وحدت به همت این اداره کل و با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایران، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برگزار خواهد شد.

این مسئول با دعوت از تمامی علاقمندان به هنر شعر و ادبیات جهت حضور در این برنامه، اضافه کرد: حضور در

مراسم شب شعر وحدت برای عموم مردم آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز