خبرگزاری کار ایران

با حضور پژمان جمشیدی و نرگس محمدی؛

محمد حاتمی نمایش " آرامسایش " را در رشت به روی صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۶۴

دراماتورژی این اثر را آرش پارساخو انجام می دهد و قرار است یک گروه موسیقی راک با اجرای رضا یزدانی نیز به طور زنده در اجرا، گروه را همراهی کنند.

محمد حاتمی بهمراه جمعی از هنرمندان معروف کشور، ازامروز بمدت سه روز، نمایش «آرامسایش» را در رشت روی

صحنه خواهد برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، رضا ثقتی در این مورد گفت: نمایش «آرامسایش» به نویسندگی و کارگردانی محمدحاتمی و به همت موسسه فرهنگی و هنری پویندگان تدبیر و امید و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان رشت از روز ۱۷ لغایت ۱۹ دی ماه ۹۳، از ساعت ۲۰ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت افزود: این نمایش که لایه ای کمیک و موزیکال دارد، مروریست بر احوال و حالات انسان. انسانی که در گذر زمان با خود روبرو می شود و سعی دارد در ازدحام و هجوم جامعه ماشین زده امروز و فردا خود را وارهاند و به حقیقت خود دست یابد.

وی تصریح کرد: بازیگران این نمایش نرگس محمدی، علیرضا مهران، پژمان جمشیدی، الهام دهقانی، شهرام قائدی، روح الله کمانی، آزاده زارعی و عماد سالکی هستند.

به گفته ثقتی؛ محمد حاتمی سرپرست گروه تئاتر «جم» علاوه بر نگارش و کارگردانی این نمایش در آن به ایفای

نقش نیز می پردازد.

وی افزود: دراماتورژی این اثر را آرش پارساخو انجام می دهد و قرار است یک گروه موسیقی راک با اجرای رضا یزدانی نیز به طور زنده در اجرا، گروه را همراهی کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حاتمی در بهار امسال، نمایش «سه گانه اورنگ» را در سالن شهید انصاری شهر

رشت به روی صحنه برده بود که این اثر نمایشی در زمان اجرا با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز