خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل بازرسی استان گیلان صورت پذیرفت:

بررسی برنامه‌ها و طرح‌های توسعهٔ منطقهٔ آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۲۷

در جریان این دیدار، مدیرکل بازرسی استان گیلان و هیات همراه از محدوده منطقه آزاد انزلی و پروژه های عمرانی در دست انجام سازمان بازدید کرد.

مدیر کل بازرسی استان گیلان از منطقهٔ آزاد انزلی و طرح‌های در دست اجرا در این منطقه بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در دیدار سیف الله مسرور مدیر کل بازرسی استان گیلان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان، برنامه‌ها، طرح‌های توسعه و اقدامات انجام شده سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص فعالسازی حوزه‌های عمرانی و زیرساختی، بهبود فضای کسب و کار، تأثیرات فعال سازی کریدور شمال - جنوب(نوستراک) و کریدور چین - قزاقستان - انزلی و ظرفیت‌ها و مزیت‌های جدید خلق شده در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در این دیدار با اعلام حمایت برای تحقق برنامه‌های این سازمان به منظور جذب سرمایه گذاری، اشتغال زایی و توسعه اقتصادی از تلاشهای این سازمان در راستای فعالسازی پروژه‌های عمرانی و تسریع در عملیات اجرایی طرح های اقتصادی، سرمایه گذاری و زیرساختی منطقه قدردانی کرد.

در جریان این دیدار، مدیرکل بازرسی استان گیلان و هیات همراه از محدوده منطقه آزاد انزلی و پروژه‌های عمرانی در دست انجام سازمان ازجمله مجتمع بندری بندر کاسپین، تقاطع غیر هم سطح و هم چنین صنایع تولیدی فعال در شهرک صنعتی و اقدامات انجام شده در حوزه توسعه خدمات شهری، امکانات و تسهیلات ایجاد شده در فاز تجارت و گردشگری منطقه بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز