خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

بودجه‌های پژوهشی واحدهای دانشگاهی برگشت داده نشوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۰۰

واحدها می‌توانند از این بودجه ها در راستای تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و تشکیل مراکز رشد و فناوری در واحدها در راستای ارتقا علمی دانشگاه آزاد اسلامی بهره مند شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: بودجه‌های پژوهشی واحدهای دانشگاهی به دلیل مورد استفاده قرار نگرفتن برگشت داده نشوند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین فلاح باقر شیدایی، امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر واحد رشت با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش اظهار امیدواری کرد تا انجام امور پژوهشی تنها به هفته پژوهش محدود نشوند.

وی برخی از کارهای پژوهشی انجام شده طی دوماه گذشته از انتصاب خود در این سمت را برشمرد و عنوان داشت: برجسته شدن نقش پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در امور پژوهشی استان گیلان یکی از دغدغه‌ها بود و پیش از این نماینده از از دانشگاه آزاد در جلسه‌های استانداری حضور نداشت.

فلاح باقر شیدایی با بیان اینکه این کار به تازگی شروع شده است، افزود: هم اکنون پژوهشگران واحد رشت در بیش از ۱۰ کارگروه تخصصی علمی پژوهشی استانداری گیلان حضور دارند.

این مسئول بر مصرف بودجه‌های پژوهشی مصرف نشده در راستای اجرای طرح‌های پژوهشی تاکید کرد و گفت: بسیاری از بودجه‌های پژوهشی واحدهای به دلیل مورد استفاده قرار گرفته نشدن برگشت داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: واحد‌ها می‌توانند از این بودجه‌ها در راستای شرکت در همایش‌های مختلف در سطح کشور، تشکیل انجمن‌های علمی، انجام فعالیت‌های مرتبط با باشگاه پژوهشگران جوان، تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و تشکیل مراکز رشد و فناوری در واحد‌ها در راستای ارتقا علمی دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز