خبرگزاری کار ایران

مدیر مهندسی R۸D شرکت صنعتی پایاکلاچ خبر داد:

تولید نخستین نمونه دیافراگمی دیسک و صفحه کلاچ ماشین‌های سنگین در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۹۳

شرکت صنعتی پایاکلاچ اولین و تنها تولیدکننده صفحه دیسک و کلاچ محصول تندر۹۰ موسوم به L۹۰ است.

مدیر مهندسی R۸D شرکت صنعتی پایاکلاچ از تولید نخستین نمونه دیافراگمی دیسک و صفحه کلاچ ماشین‌های سنگین در کشورخبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعتف معدن و تجارت گیلان، مدیر مهندسی R۸D شرکت صنعتی پایاکلاچ از ارائه آخرین دستاوردهای تحقیق و پژوهشی این شرکت در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خبر داد.

کاملیا کاظمی تکوین مجموعه تولید بلبرینگ، دیسک و صفحه کلاچ محصول بنز ۱۰ تن طرح دیافراگمی را اولین نمونه تولید شده در دیسک و صفحه کلاچ طرح‌های سنگین عنوان کرد و افزود: شرکت صنعتی پایاکلاچ اولین و تنها تولیدکننده صفحه دیسک و کلاچ محصول تندر۹۰ موسوم به L۹۰ است.

وی تولید محصول صادراتی دیسک و صفحه کلاچ خودروی نیمه سنگین گَزل برای خودروسازان خارجی، تولید دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ محصول تویوتا، هیوندا، تکوین محصول دیسک، صفحه و کلاچ محصول لادا را از جمله مهم‌ترین کارهای پژوهشی و علمی – تحقیقاتی این واحد صنعتی عنوان کرد و افزود: انجام طرح‌های تحقیقاتی، بهبود محصول و نیز تمامی تست‌های عمر و دوام مجموعه‌های متنوع بلبرینگ و کلاچ در این واحد صنعتی انجام می‌شود.

وی همچنین از ثبت اختراع محصول جدید این واحد صنعتی خبر داد و افزود: محصول ۴۰۵BCI یکی از جدید‌ترین محصولات به ثبت اختراع رسیده این شرکت است که کاربرد وسیعی در جذب ارتعاشات موتور و کاهش لرزش‌های وارده به گیربکس خودرو را دارد.

وی خودکفایی در تولید قطعات منفصله کلاچ و راه اندازی خط عملیات حرارتی قطعه فنر خورشیدی(دیافراگم) را جزو برنامه‌های آتی شرکت صنعتی پایاکلاچ عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز