خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته پژوهش؛

۱۲پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد واحد رشت تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۵۸

برنامه‌های پیش بینی شده حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ آذر ماه در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

مراسم تقدیر از ۱۲پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا امیرتیموری امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر واحد رشت در سالن اجتماعات این دانشگاه با گرامیداشت هفته پژوهش این هفته را فرصت مناسبی برای توجه به مجموعه فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه‌ها عنوان کرد.

وی توجه به زمینه‌های پژوهشی و علمی را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و گفت: مجموعه فرهیختگان دانشگاه‌ها در مقوله پژوهش و تولید علم باید سهم خود را به طور کامل در این زمینه ادا کنند.

امیر تیموری خاطر نشان کرد: امروز دست یابی به موفقیت‌های ناشی از ارائه مطالب علمی و پژوهشی در کشور موجب شده تا بتوانیم در برابر دشمن، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

امیر تیموری برخی از مهم‌ترین برنامه‌های واحد رشت در هفته پژوهش را برشمرد و عنوان داشت: برگزاری مراسم تقدیر از ۱۲پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد واحد رشت یکی از این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه در این هفته کارگاه‌های متنوع آموزشی نیز برگزار می‌شود، افزود: کارگاه‌های آموزشی روش تحقیق، کارگاه آشنایی با نرم افزارEndnote، کارگاه طراحی آزمایش حل مسائل شیمی و مهندسی شیمی و کارگاه آشنایی با نرم افزارهای شیمی محاسباتی از جمله این برنامه هاست.

امیرتیموری با بیان اینکه برگزاری سخنرانی‌های علمی یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در هفته پژوهش است، تصریح کرد: سخنرانی‌های علمی نوین ساختمانی و سخنرانی DUB - AUB) در حوزه پزشکی) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزارمی‌شود.

وی برگزاری سخنرانی‌های علمی گروه‌های پرستاری و مامایی، گروه ‌های فنی و مهندسی، عمران، مهندسی شیمی، کشاورزی، علوم پایه و سخنرانی‌های علمی گروه معماری، کارگاه‌های آموزشی PCR، کارگاه آشنایی با قوانین پژوهشی و پروپوزال نویسی را از برنامه‌های هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی دانست.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه برگزاری همایش داخلی کشاورزی چندکارکردی با مشارکت تمامی گروه‌های آموزشی دانشکده کشاورزی در هفته پژوهش در سالن کنفرانس واحد رشت برگزار می‌شود، گفت: سمینار علمی تخصصی یک روزه «تغذیه، ورزش و سلامت»، کارگاه اسانس گیری گیاهان از دیگر برنامه‌های برگزار شده این هفته است.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ آذر ماه در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز