خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

استفاده از پس انداز مردم در استان‌های دیگر، توسط بانک‌ها زیبنده نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۵۲

بانک‌های خصوصی و دولتی باتوجه هرچه بیشتر در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به رفع مشکلات مردم و توسعهٔ استان کمک کنند.

استاندار گیلان گفت: استفاده از پس انداز مردم در استان‌های دیگر توسط بانک‌ها زیبنده نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در بازدید از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بانک‌های استان خواست در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم فعال‌تر شوند.

محمد علی نجفی در این بازدید با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص وام ازدواج به جوانان، ساخت و ساز و تعمیرات مسکن و کمک‌های درمانی به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم بضاعت با حداکثر کارمزد ۴ درصد به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌کند، گفت: از بانک‌های دیگر استان نیز می‌خواهیم در زمینهٔ پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم بیشتر فعال شوند.

وی بر مشارکت هرچه بیشتر بانک‌های خصوصی و دولتی در توسعهٔ استان و حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: بانک‌های خصوصی و دولتی باتوجه هرچه بیشتر در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به رفع مشکلات مردم و توسعهٔ استان کمک کنند.

نماینده عالی دولت به بیان اینکه منابع محدود سپرده گذاران در بانک‌های استان باید در بخش‌های خدماتی و توسعه‌ای در داخل استان به کار گرفته شوند، خاطر نشان کرد: توقع من از بانک‌ها این است که در این خصوص جدیت داشته باشند؛ زیبنده نیست منابع محدودی که مردم با رنج و زحمت بدست می‌آورند توسط برخی بانک‌ها جمع‌آوری شود و در استان‌های دیگر سرمایه‌گذار ‌شود.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیتهٔ امداد و بهزیستی در بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: ۹۰ میلیارد ریال از منابع این بانک در استان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافته است و پذیرش متقاضیان به زودی شروع می‌شود.

نجفی عملکرد بانک قرض‌الحسنه ایران را در راستای گسترش این سنت حسنه مثبت ارزیابی کرد و گفت: سازمان‌ها و ادارات از این فرصت برای کمک به کارمندان خود بیشتر استفاده کنند.

در این بازدید مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز