خبرگزاری کار ایران

برگزاری شورای اداری مخابرات استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۴۸

شورای اداری مخابرات استان گیلان، صبح امروز برگزار شد.

جلسه شورای اداری مخابرات استان گیلان با حضور مدیریت عامل، اعضاء هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای ادارات مخابرات شهرستان‌ها رأس ساعت ۹ روز یکشنبه در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست ابتدا، رئیس اداره پیگیری مصوبات با نمایش اسلایدهایی به مقایسه عملکرد شهرهای مختلف استان در زمینه‌های دیتا و تعهدات آن‌ها در موارد گوناگون همچون جلوگیری از سرقت کابل‌ها و واگذاری ADSL پرداخت.

وی خواستار پیگیری و تلاش بیش از پیش روسای ادارات شهرستان‌ها در جهت تحقق اهداف شرکت شد.

در ادامه جلسه، مهندس غفار حسینی، عضو هیأت مدیره طی سخنانی به تشریح عملکرد شرکت پرداخت و اعضا را در جریان مجمع بررسی عملکرد شش ماهه مخابرات استان گیلان که در هفته گذشته برگزار شده بود قرار داد. همچنین تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان‌ها به بیان مشکلات حوزه‌های خود پرداختند.

سپس رضا خضر دوست، مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان نیزدر این نشست ضمن خوشامد گویی به مدعوین، دغدغه خود را در زمینه تحقق تعهدات ادارات شهرستان‌ها در بخش‌های گوناگون متذکر شد و گفت: طبق مصوبات شرکت مخابرات ایران از این پس عملکرد همه مدیران و رؤسای ادارات و تک تک همکاران در جهت نیل به رشد کمی و کیفی شرکت، در دادن امتیازات و پاداش‌ها مستقیما تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه این نشست، معاونت اقتصادی اداره کل اطلاعات استان گیلان که به عنوان مه‌مان حضور داشت به تبیین سیاست‌های کلی نظام و چگونگی اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در حیطه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش همکاران مخابرات گیلان در این راستا، هشدار‌ها و توصیه‌های امنیتی لازم را به مدیران یادآور شد.

این مسئول با اشاره به نمونه‌هایی از آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی که تهدیدی برای همه نهاد‌ها به شمار می‌رود خواستار توجه بیش از پیش کارمندان به مسائل امنیتی؛ خصوصا در حوزه ارتباطات شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز