خبرگزاری کار ایران

۲۳ آذر ماه جاری برگزار می‌شود؛

پنجمین همایش «نونهالان عاشورایی» در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۰۰

نونهالان عاشورایی به یاد حضرت رقیه(س) به سوگ خواهند نشست.

پنجمین همایش «نونهالان عاشورایی» ۲۳ آذر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع) گفت: این همایش به همت واحد فرهنگی موسسه رهپویان قرآن و عترت و با همکاری انجمن قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش که در سوگ دردانه اباعبدالله‌الحسین حضرت رقیه(س) برگزار می شود، زنده نگه داشتن مصائب خاندان اهل بیت و بزرگداشت شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) خواهد بود.

ثقتی گفت: آنچه بر این طفل خردسال در کربلا گذشت از بزرگترین سندها و دلایل مظلومیت امام حسین(ع) و اهل بیت اوست، و گرد و غبار اسارتی که بر چهره کودکانه او نشست با هیچ آبی تا قیامت پاک نخواهد شد.

وی افزود: در همایش «نونهالان عاشورایی» که پنجمین سال برگزاری خود را به همت نادر حسینی مسوول انجمن قرآن و عترت رشت پشت سر خواهد گذاشت، برنامه هایی از قبیل پخش کلیپ، سخنرانی دینی، مداحی، جمع خوانی و مرثیه سرایی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد: پنجمین همایش «نونهالان عاشورایی» ۲۳ آذر ماه ۹۳ ساعت سه عصر در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز