خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج مهندسین کشاورزی خبر داد:

تولید نوشابه معجزه‌ساز از چای سنواتی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۰۳

چای ایرانی را با روش‌های طبیعی می‌توان با هر طعمی تولید کرد.

رئیس بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی از تولید نوشابه معجزه‌ساز از چای سنواتی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا جهانسوز امروز در همایش تخصصی تدوین دستورالعمل چای در راستای اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز، با اشاره به آزمایش چای سنواتی گیلان در کشورهای اروپایی، تصریح کرد: تولید نوشابه معجزه‌ساز حاصل استفاده از چای سنواتی ۱۶ ساله ایران است.

وی به خروج خود از تصدی وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: روزی به بنده اطلاع دادند چای سنواتی باید تبدیل به کمپوست شود و این موضوع آن‌قدر برایم سخت بود که گفتم نامه‌ای به مسئولان نوشته شود و بگویند دست به جنایت ملی نزنند.

جهانسوز با بیان اینکه زمانی ۹۰ هزار تن چای سنواتی در انبار‌ها موجود بود، یادآور شد: نگهداری چای سنواتی هزینه بسیاری برای مسئولان داشت.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، گیلان را دارای جایگاه ویژه از نظر اجتماعی، اقتصادی و… دانست و خاطرنشان کرد: گیلان در عرصه کشاورزی دارای ظرفیت بسیاری است و با انسجام و اراده بسیجی باید در این موضوع ورود کرد.

وی با اشاره به اینکه چای ایرانی را با روش‌های طبیعی می‌توان با هر طعمی تولید کرد، اظهار کرد: تکنولوژی آن‌قدر پیشرفت داشته که دیگر جای تأمل نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز