خبرگزاری کار ایران

حضور منطقه آزاد انزلی در کنفرانس نشانه‌های تجاری هزاره سوم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۹۹

این کنفرانس یک روزه با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه، مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی در روز ۲۰ آذر ماه جاری در سالن همایش‌های صدا و سیمای کشور برگزار می‌شود.

سازمان منطقه آزاد انزلی در کنفرانس، روش‌های نوین ایجاد علائم و نشانه‌های تجاری در هزاره سوم حضور دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این سازمان در کنفرانس روش‌های نوین ایجاد علائم و نشانه‌های تجاری در هزاره سوم به عنوان یکی از حامیان کنفرانس حضور می‌یابد.

آشنایی مدیران و صاحبان صنایع با نحوه پیاده سازی، ایجاد علائم و نشان تجاری، آگاهی با مفاهیم بازاریابی و برندینگ محصولات و خدمات در بازار داخلی و خارجی از جمله مهم‌ترین دلایل برپایی این کنفرانس است که مدیران سازمان به همراه تعدادی ازاعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این منطقه، درآن شرکت می‌کند.

اصول و استانداردهای تولد نشان تجاری، روش‌های ثبت علائم و نشان تجاری داخلی و بین المللی، روش‌های حفظ هویت نشان تجاری، اصول برند سازی علائم و نشان تجاری، استانداردهای نوین بازاریابی و تبلیغات با محور علائم تجاری و اصول کاربردی ایجاد نشان محبوب تجاری از مهم‌ترین مباحثطرح شده، در کنفرانس روش‌های نوین ایجاد علائم و نشان‌های تجاری در هزاره سوم است.

بنابراین گزارش رسیدن به راهکارهای کاربردی ایجاد علامت تجاری، آشنایی با اصول تجارت داخلی و بین المللی، تبادل نظر مدیران صنایع در خصوص علائم و نشان‌های تجاری، معرفی صاحبان علائم و نشان‌های تجاری موفق و بهره گیری از تجارب آن‌ها به‌همراه تجلیل از آنان از دیگر اهداف و دلایل برگزاری کنفرانس مزبور است.

این کنفرانس یک روزه با حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه، مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی در روز ۲۰ آذر ماه جاری در سالن همایش‌های صدا و سیمای کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز