خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نخستین کنفراس ملی فناوری‌های نوین بتن در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۷۷

علاقمندان می توانند برای آگاهی از محورهای این کنفرانس و همچنین شرایط شرکت در مسابقات به سایت رسمی اولین کنفراس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات سراسری بتن مراجعه کنند.

مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی گیلان گفت: دبیرخانه نخستین کنفراس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات سراسری بتن در استان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی گیلان، با توجه به برگزاری اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات سراسری بتن توسط جهاددانشگاهی استان گیلان و دانشگاه علم و فرهنگ رشت در نیمه اول اردیبهشت ۹۴، دبیرخانه این کنفرانس و این دوره از مسابقات آغاز بکار کرد.

وب سایت رسمی اولین کنفرانس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات سراسری بتن با آدرس http: / / www. concrete۲۰۱۵. irافتتاح شد.

علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از محورهای این کنفرانس و همچنین شرایط شرکت در مسابقات به سایت رسمی اولین کنفراس ملی فناوری‌های نوین بتن و هشتمین دوره مسابقات سراسری بتن مراجعه کنند.

آدرس دبیرخانه، رشت، میدان گاز، ساختمان شماره ۱ جهاددانشگاهی گیلان، کدپستی ۴۱۹۳۸۱۳۹۹۵، تلفن روابط عمومی ۳۳۳۳۴۴۹۷ - ۰۱۳و ۳۳۳۳۴۰۹۱ – ۰۱۳ و آدرس ایمیل دبیرخانه info @ cocrete۲۰۱۵. ir است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز