خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد:

استفاده درست دستگاه‌ها از اعتبارات پژوهشی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۵۸

خروجی پژوهش باید تولید علم و صنعت باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس براستفاده درست دستگاه‌ها از اعتبارات و بودجه‌های پژوهشی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس نه تنها با پژوهش مخالفتی ندارد بلکه به آن معتقد است.

وی با بیان اینکه چون براساس گزارش دیوان محاسبات بسیاری از دستگاه‌ها اعتبار پژوهش و تحقیقات را خارج از بحثپژوهش هزینه کرده‌اند، امسال مجلس با یک برنامه ریزی دیگر در این زمینه اقدام کرده است.

جعفرزاده تصریح کرد: دستگاه‌ها با استفاده درست از اعتبارات در قانون بودجه شاهد یک رقم و عدد مناسب به ردیف بودجه پژوهش برنامه ریزی، می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه خروجی پژوهش باید تولید علم و صنعت باشد، گفت: برای رسیدن به یک اقتصاد مقاومتی قوی باید پژوهش‌ها تقاضا محور بوده و کاربردی باشند.

جعفرزاده در ادامه پیوند میان دستگاه‌های اجرایی و پژوهشکده‌ها را مهم‌ترین رویکرد در برگزاری نمایشگاه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: تصمیم‌هایی که با پژوهش و مطالعه همراه باشند از استحکام بیشتری برخوردار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز