خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد گیلان:

مسابقه ملی «تفسیر همراه» در گیلان فراخوان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۸۱

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اعلام فراخوان شرکت در مسابقه ملی «تفسیر همراه» به منظور سنجش و ارتقای دانش قرآنی ائمه جماعات و طلاب خبر داد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اعلام فراخوان شرکت در مسابقه ملی «تفسیر همراه» به منظور سنجش و ارتقای دانش قرآنی ائمه جماعات و طلاب خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اعلام فراخوان شرکت در مسابقه ملی «تفسیر همراه» در استان خبر داد و گفت: ‌ ستاد عالی کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور سنجش و ارتقای دانش قرآنی ائمه جماعات و طلاب «مسابقه تفسیر همراه» را برگزار میکند.

وی ادامه داد: این مسابقه در راستای توسعه فرهنگ بیان تفسیر قرآن کریم در مساجد و بهره مندی عمومی از تفسیر و مفاهیم والای قرآن برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام پورابراهیم، اجرای هماهنگی منسجم طرح تفسیر در مساجد در کنار طرح تلاوت نور و امکان دسترسی آسان به منابع تفسیری و سهولت در بیان تفسیر برای ائمه جماعت از اهداف برگزاری «مسابقه تفسیر همراه» است.

وی با بیان اینکه سهمیه استان گیلان در این فراخوان۱۳۰ نرم افزار تفسیر همراه برای ۱۳۰ امام جماعت است، اظهارکرد: فراخوان شرکت در این مسابقه در استان‌ اعلام شده است و علاقه‌مندان تا ۲۱ بهمن‌ماه فرصت دارند از طریق مراجعه حضوری به دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد استان و یا دریافت فایل سوالات و محتوای نرم افزار تفسیر همراه از سایتwww. kanon - guilan. irو یاwww. omranemanavi. irاقدام کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه به ۲۲ نفر از برگزیدگان ملی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام ۳ میلیون ریال اهدا می‌شود، افزود: ‌ نتایج مسابقه تفسیر همراه که ائمه جماعات و طلاب باید به ۳۰ سؤال چهارگزینه‌ای پاسخ دهند، ۱۸ اسفندماه هم‌زمان با سالروز تأسیس ستاد کانون‌های مساجد اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز