خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در لنگرود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۵۹

اکران " شیار ۱۴۳ " از ۱۰ دی ماه به مدت سه روز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برای عموم اکران خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از اکران فیلم " شیار۱۴۳ " در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، سهراب مقدسی اظهار کرد: این فیلم موفق حوزه دفاع مقدس که ساخته نرگس آبیار است، به مدت سه روز در شهرستان لنگرود اکران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اکران " شیار ۱۴۳ " از ۱۰ دی ماه به مدت سه روز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برای عموم اکران خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود افزود: حمایت و نشر بیش ‌از پیش سینمای دفاع مقدس نقش بسزایی در حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی در ادامه گفت: فیلم " شیار ۱۴۳ " که تصویرگر زندگی مادر یک شهید است، موفق شد تا از سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردمی را دریافت کند.

گفتنی است، نویسنده و کارگردان " شیار ۱۴۳ " نرگس آبیار بوده و مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، حسام بیگدلی، جواد عزتی، یدالله شادمانی، زهرا مرادی و حمیده صادقی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی بر عهده‌ داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز