خبرگزاری کار ایران

در دانشکده فنی رستم آباد برگزار شد؛

یادواره ۶ شهید دانشجوی شهرستان رودبار

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۱۱

انقلاب اسلامی ایران منشا تحولی عظیم در فکر و ایده جوانان بود.

یادواره ۶شهید دانشجوی شهرستان رودبار در دانشکده فنی سید الشهداء شهر رستم آباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، یادواره ۶ شهید دانشجوی شهرستان رودبار در دانشکده فنی سید الشهداء شهر رستم آباد این شهرستان با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان شهرستان و استان همچنین دانشجویان برگزارشد.

خیروشر، رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران شهرستان رودبار در حاشیه این همایش گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت و یاد و خاطره شهدا، تداوم راه آنان و احیا ارزش هایی است که شهدای والامقام برای آن تمام هستی خود را در طبق اخلاص نهادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران منشا تحولی عظیم در فکر و ایده جوانان بود و جوانان در پی دعوت امام خود، وارد عرصه های مختلف شده و توانمندی خود را ثابت کردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: جوانان در راه حمایت از ولایت فقیه حتی از نثار جان در جنگ تحمیلی دریغ نکردند و نشان دادند که همیشه گوش به فرمان ولایت هستند.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده های معظم شهدای دانشجو و دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز