خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر گیلان:

۱۲۰ جلد کتاب هلال احمر در نمایشگاه پژوهشی گیلان به نمایش گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۹۲

بررسی ابزارهای کاهش خطر در سوانح و بلایا در جوامع شهری از مهمترین اولویت های پژوهشی این موسسه است.

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت: ۱۲۰ جلد کتاب از انتشارات علمی و کاربردی هلال احمر گیلان در نمایشگاه پژوهشی این استان به نماش گذاشته شد.

به گزارش ایلنا و نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان، همزمان با هفته پژوهش جمعیت هلال احمر نیز در نمایشگاهی که به همین مناسبت در استان برپا شد؛ حضور یافته است.

خصوصی، مدیرعامل هلال احمر گیلان، در حاشیه بازدید استاندار گیلان از این غرفه اظهار داشت: ۱۲۰ جلد کتاب از انتشارات علمی و کاربردی هلال احمر گیلان و مجموعه مقالاتی با عنوان های امدادی و مدیریت بحران مورد بازدید عموم قرار گرفته است.

وی برخی از مهمتین الویت های پژوهشی لال احمر را بر شمرد و عنوان داشت: اصلاح فرایند ارایه خدمات اجتماعی، تدوین سند آمایش سرزمین جهت توسعه پایدار، بررسی و تحلیل ساختار سازمانی در سازمان های امدادی دنیا در سطح ستادی و میدانی، بررسی و تحلیل تخلیه اضطراری ساختمان های بلند جهت ارایه الگوی مناسب برای تخلیه اضطراری از مهمترین اولویت های پژوهشی این موسسه است.

خصوصی تصریح نشان کرد: بررسی ابزارهای کاهش خطر در سوانح و بلایا در جوامع شهری، بررسی راه های افزایش تمایل به مشارکت امدادگران در برنامه های سازمان امداد و نجات و تاثیر وجه هلال احمر بر میزان مشارکت و وفاداری اعضا، آموزش های غیرحضوری و از راه دور و ارایه بهترین روش و مدل با توجه به محتوای آموزش های جمعیت هلال احمر، آینده نگاری و ارایه الگوی توسعه موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی هلال احمر و مراکز تابعه در استان ها از مهمترین اولویت های پژوهشی این موسسه است.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه تجهیزات امدادی هلال احمر نیز به نمایش گذاشته شده و این نمایشگاه لغایت ۱۹ آذر ماه از ساعت ۹صبح لغایت ۴ عصر برای بازدید عموم دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز