خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای سیاست‌گذاری سما گیلان خبر داد:

برگزاری ۱۳عنوان کارگاه علمی در هفته پژوهش

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۸۱

هفته پژوهش فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی سما به آحاد جامعه است.

دبیر شورای سیاست‌گذاری سما گیلان از برگزاری ۱۳عنوان کارگاه درگروه‌های علمی حسابداری، معماری، برق، الکترونیک، رایانه با حضور مدرسان به نام گیلان، در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا آزادبر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پژوهشی سما واحد رشت با اشاره به ایجاد کارگروه پژوهشی در این واحد، اظهار کرد: برنامه‌های پژوهشی در طول سال با تهیه تقویم پژوهشی مشخص و در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

معاون سما واحد رشت افزود: تمام تلاش خود و مجموعه را برای اجرای مطلوب برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری به‌کار می‌گیریم.

وی مهم‌ترین برنامه‌های هفته پژوهش در سما واحد رشت را برشمرد و گفت: این برنامه‌ها شامل نواختن زنگ پژوهش به صورت نمادین در مدارس سما و برگزاری ۱۰ عنوان سخنرانی علمی در رشته‌های مختلف است.

آزادبر برگزاری ۱۳ عنوان کارگاه در گروه‌های علمی حسابداری، معماری، برق، الکترونیک، رایانه با حضور مدرسان به نام گیلان، برگزاری مسابقه کتابخوانی دانش‌آموزی و دانشجویی را از دیگر برنامه‌های سما واحد رشت در هفته پژوهش عنوان کرد.

وی به گردآوری و برپایی نمایشگاهی از آثار و ابتکارات و دست ساخته‌های معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان در این هفته اشاره کرد و گفت: سعی کنیم تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری با شکوه هفته پژوهش فراهم شود.

دبیر شورای سیاست‌گذاری سما گیلان خاطرنشان کرد: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی سما به آحاد جامعه است.

وی یادآور شد: فراهم شدن تسهیلات لازم برای بازدید دانش‌آموزان و شهروندان از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و فضاهای آموزشی واحدهای سما از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز