خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت:

آمریکا بزرگ‌ترین نقص‌کننده حقوق بشر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۲۹

مقام معظم رهبری دایره بسیج را به قدری گسترده در نظر گرفته که تمام افراد انقلابی و متدین جامعه را شامل می‌شود.

امام جمعه موقت رشت گفت: آمریکا بزرگ‌ترین نقص‌کننده حقوق بشر است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به ولایت پیامبر(ص) و ائمه(ع) در جامعه اسلامی اظهار کرد: خداوند بخشی از ولایت تکوینی خود را به پیامبران، ائمه(ع) و بزرگان دین در جامعه واگذار کرده تا حکومت الهی قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی به دیدار اقشار مجمع عالی بسیج با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری دایره بسیج را به قدری گسترده در نظر گرفته که تمام افراد انقلابی و متدین جامعه را شامل می‌شود.

شفیعی‌زاده اعتقاد به مسئولیت الهی انسان و داشتن بصیرت را دو پایه مهم فکری بسیج عنوان کرد و افزود: بصیرت به معنای شناخت زمان توسط افراد است زیرا اگر انسان زمان‌شناس باشد دچار اشتباه نمی‌شود.

امام جمعه موقت رشت گفت: زمینه از هم‌پاشیدگی آمریکای خونخوار طبق پیش‌بینی امام راحل دیده می‌شود و از ۵۰ ایالت آمریکا ۳۵ ایالت این کشور با دولت آمریکا درگیر هستند و در ۱۸۰ شهر آن اعتراض و اغتشاش است اما قدرت رسانه‌ای آنها اجازه انعکاس این اعتراض‌ها را در دنیا نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا بزرگ‌ترین نقص‌کننده حقوق بشر است، خاطرنشان کرد: تبعیض نژادی در آمریکا غوغا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز