خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی رودسر:

خسارت‌دیدگان برف و سرما در رودسر تسهیلات می گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۰۳

به کشاورزان توصیه می‌کنیم برای پشتیبانی از محصولات خود اقدام به بیمه محصولات کشاورزی کنند.

مدیر جهاد کشاورزی رودسر از اختصاص ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تسهیلات به خسارت‌دیدگان برف سال ۹۲ و سرمازدگی امسال این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر احسان‌الله مشتاق امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان اعتبار تسهیلات به خسارت‌دیدگان رودسری ناشی از برف سال ۹۲ و سرمازدگی ۹۳ اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات به مراکز خدمات جهاد کشاورزی بخش‌های مربوطه خود مراجعه و اقدام کنند، افزود: بانک‌های کشاورزی، ملت و صادرات از بانک‌های عامل توزیع این تسهیلات هستند.

مدیر جهاد کشاورزی رودسر خسارات برف سال ۹۲ را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان را شامل باغات مرکبات، گل و گیاه زینتی، صنایع تبدیلی، انبارهای کشاورزی، دام و طیور و زنبور عسل برشمرد و گفت: سرمازدگی در فروردین ماه امسال بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال به‌ویژه به باغ‌های فندق و گردو خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به خسارات ناشی از حوادثطبیعی سال گذشته تصریح کرد: به کشاورزان توصیه می‌کنیم برای پشتیبانی از محصولات خود اقدام به بیمه محصولات کشاورزی کنند.

به گفته مشتاق بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ هکتار شالیزار با ۱۵ هزار نفر بهره‌بردار، ۵ هزار و ۳۰۰ هکتار باغ مرکبات با ۸ هزار و ۵۰۰ نفر بهره‌بردار و بیش از ۱۲ هزار هکتار باغ فندق در این شهرستان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز