خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷کشور در گفت و گو با ایلنا:

گیلان ۷ ماه ذخیره آرد دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۴۱

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷کشور گفت: آدرهایی که هم اکنون در استان توزیع می شود از بهترین آرد های کشور است و برای ۷ماه آینده ذخیره آرد در گیلان داریم.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷کشورگفت:همه شرایط برای تولید نان مرغوب فراهم است و اگر شاطری نان خوب در نیاورد بخاطر سهل انگاری و یا عدم مهارت است.

رمضان کامران پی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه اغلب نان‌های در گیلان به صورت سنتی تولید می شود و ما بر آنیم تا نان صنعتی در گیلان گسترش یابد، گفت: در سال جاری یک واحد نان صنعتی در استان به مرحله تولید رسیده است.

وی افزود: در نان صنعتی که نانی کاملا بهداشتی است خطای انسانی کمتر دیده می شود.

کامران پی ادامه داد: خستگی نانوا، عدم مهارت نانوا یا ور نیامدن خمیر خوب در کیفیت نان تاثیر می گذارد و این عوامل نمی توانند در نان صنعتی دخالت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نان صنعتی دور ریز ندارد، خاطر نشان کرد: نان صنعتی برای مردم صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷کشورگفت: آدرهایی که هم اکنون در استان توزیع می شود از بهترین آرد های کشور استو برای ۷ماه آینده ذخیره آرد در گیلان داریم.

وی تصریح کرد: همه شرایط برای تولید نان مرغوب فراهم است و اگر شاطری نان خوب در نیاورد بخاطر سهل انگاری و یا عدم مهارت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز