خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج طلاب گیلان خبر داد:

راه اندازی سایت پایگاه خبرگزاری میرزا کوچک جنگلی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۲۷

طبق اعلام مرکز فاوای سازمان بسیج طلاب وروحانیون کشور سایت پایگاه خبرگزاری میرزا کوچک جنگلی در ماه اخیر بیشترین بازدید کننده را در کشور داشته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان از راه اندازی سایت پایگاه خبرگزاری میرزا کوچک جنگلی و شهدای طلبه و روحانی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا ازرشت، حجت الاسلام محمد جمالی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان امروز در حاشیه برگزاری یادواره بزرگداشت میرزا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میرزا کوچک خان جنگلی با هدف زنده کردن قوانین اسلام، اتحاد اسلامی، اخراج نیروهای بیگانه، برطرف کردن بی‌عدالتی، مبارزه با خودکامگی، استبداد و برقراری دولتی مردمی قیام کرد.

وی با بیان اینکه میرزا فرزند روحانیت بود افزود: این مرد روحانی با تحصیل علم و با تأسی از قیام ائمه اطهار(علیهم السلام) علیه حکومت فاسد دوران قیام کرد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سایت پایگاه خبرگزاری میرزا کوچک جنگلی و شهدای طلبه و روحانی استان تصریح کرد: طبق اعلام مرکز فاوای سازمان بسیج طلاب وروحانیون کشور سایت پایگاه خبرگزاری میرزا کوچک جنگلی در ماه اخیر بیشترین بازدید کننده را در کشور داشته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان افزود: سازمان بسیج طلاب وروحانیون بعنوان دبیر ستاد کنگره روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی و شهدای طلبه روحانی استان گیلان برنامه‌ها و اقداماتی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به شناسایی۱۵۰ شهید طلبه و روحانی افزود: تبین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تکریم و تجلیل خانواده‌های معظم شهدای طلبه وروحانی، تدوین و تولید فیلم مستند شهدای شاخص روحانی که امسال با همکاری بنیاد شهید فیلم مستند سید یونس رودباری تولید شده است از اقدامات ستاد کنگره روحانی شهیدمیرزا کوچک است.

حجت الاسلام جمالی از طراحی و نصب تابلو تصاویر شهدای طلبه وروحانی در ورودی شهرستان‌ها خبر دادو تصریح کرد: تاکنون ۵۰۰ سند از طریق آثار شهدای روحانی و مصاحبه با خانواده معظم شهدای روحانی جمع آوری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز