خبرگزاری کار ایران

معاون قوه قضائیه:

تبدیل منکر به معروف هدف سریال‌های ماهواره‌ای است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۶۲

شبکه‌های ماهواره‌ای با برنامه ریزی‌های هدفمند به طرف ساخت سریال‌های پر قسمت رفته است.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: تبدیل منکر به معروف در جامعه هدف سریال‌های ماهواره‌ای است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام هادی صادقی پیش از ظهر امروز در همایش ماهواره در آینه حقوق و اخلاق که با همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان و همکاری دادگستری کل و مراکز علمی و پژوهشی این استان در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر برگزار شد، ماهیت تکنولوژی و بلایی که بر سر بشر آورده را تشریح کرد.

وی تغییر بنیاد هویتی جامعه را هدف شبکه‌های ماهواره‌ای عنوان کرد و افزود: باید بدانیم که مدیران شبکه‌های ماهواره‌ای دلسوز جامعه نیستند و اهداف خود را در جامعه دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ماهواره‌ای به طرف ساخت سریال‌های پر قسمت رفته است، یادآور شد: این اقدام با هدفمندی و برنامه‌ریزی انجام شده است.

صادقی با اشاره به اینکه امروز دشمن از تکنیک‌هایی که از ساخت برنامه‌های ماهواره‌ای به‌کار می‌برد، استفاده می‌کند، تصریح کرد: هنگامی که این برنامه‌ها جهان مجازی ایجاد می‌کنند نمونه یک زندگی را به عنوان الگو برای مخاطبان به نمایش می‌گذارند و با این کار در مخاطب ایجاد عادت کرده و آن‌ها را با سبک و سیاق خود تربیت می‌کنند و اندیشه‌ و باور‌ها، اعتقادات و به طور کلی تمام داشته‌های مخاطب را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز جهان‌های مجازی با عضوگیری از افراد مختلف جامعه و جایگزینی سبک زندگی می‌خواهد خدایگانی کند، گفت: جهان مجازی می‌خواهد مقدرات انسان را به دست گرفته و با آن بازی کند.

آمریکا هدایت کننده شبکه‌های ماهواره‌ای برای تغییر سبک زندگی و حاکم‌سازی خیال شیطانی بر قوای عقلانی است.

معاون قوه قضائیه این اقدام را نوعی برده‌داری جدید و مدرن خواند و یادآور شد: بیشتر این شبکه‌های ماهواره‌ای از طرف آمریکا و مدیران یهودی آن اداره می‌شود و قصد دارند منکراتی مانند ترویج روابط جنسی زننده، سقط جنین، ترویج تولد فرزندان نامشروع، خیانت، نشان دادن آثار خوشبختی پس از طلاق، تجرد گزینی، تشکیل زندگی مشترک بدون ازدواج و… را در جامعه به معروف تبدیل کرده و عادی سازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز