خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعاون روستایی گیلان:

خرید توافقی برنج کشاورزان در گیلان تا فردا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۰۴

پیش‌بینی‌ می‌شود فردا بیش از ۱۵۰ تن برنج از کشاورزان خریداری شود.

سرپرست تعاون روستایی گیلان از خرید بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۵ تن برنج توافقی از کشاورزان این استان خبر داد و گفت: فردا آخرین روز خرید توافقی برنج از کشاورزان گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور رنگیدن امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت خرید توافقی برنج از کشاورزان گیلان اظهار کرد: از ۲۵ شهریور ماه امسال تا هشتم آذر ماه جاری بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۵ تن برنج به صورت توافقی از کشاورزان گیلان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه میزان خرید این مقدار برنج توافقی ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بابت این خرید به کشاورزان پرداخت شده است.

سرپرست تعاون روستایی گیلان درباره پرداخت بقیه مبالغ گفت: ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان طلب کشاورزان برنج‌کار باقی‌ مانده که تا ۱۰ روز دیگر پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خرید برنج توافقی از کشاورزان گیلان فردا به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: در مدت تمدید زمان خرید توافقی ۴۰۰ تن برنج خریداری شده و روز گذشته نیز ۷۳ تن برنج توافقی خریداری کرده‌ایم.

رنگیدن، آخرین روز خرید توافقی را فردا اعلام کرد و افزود: این زمان دیگر تمدید نمی‌شود ضمن اینکه پیش‌بینی‌ می‌شود امروز و فردا بیش از ۱۵۰ تن برنج از کشاورزان خریداری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز