خبرگزاری کار ایران

به مدت ۳ روز؛

کارگاه طراحی پوستر سوگواره عاشورایی در رشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۸۹

کارگاه سه روزه طراحی پوستر سوگواره عاشورایی در دانشکده سما واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس دانشکده سما واحد رشت امروز در حاشیه برگزاری کارگاه مذکور در جمع دانشجویان اظهار کرد: برگزاری این کارگاه در راستای سومین فراخوان سوگواره هنر عاشورایی به منظور بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید و مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک استان در بهبود، گسترش و تعالی هنر و فرهنگ عاشورایی است.

سید موسی صرفجو افزود: کارگاه سه روزه طراحی پوستر سوگواره عاشورایی با موضوعات «عاشورا و امروز» و «عاشورا یک حدیثنیست یک فرهنگ است» در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان به حضور در سوگواره عاشورایی از امروز در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: تاکنون دانشجویان و هنرمندان بسیاری از این کارگاه استقبال کرده‌اند.

این مسئول به همکاری و حضور اساتید برجسته کشوری و داوران بین‌المللی مانند هدایت علیپور، تانیا قادری و مهیار بیجاری در کارگاه مذکور اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی‌ ورزشی شهرداری رشت نیز در مراسم مذکور با اشاره به مشارکت هنرمندان عرصه گرافیک در گسترش و توسعه این هنر در گیلان، گفت: حضور در این کارگاه برای علاقه‌مندان رایگان است و هنرمندان به طراحی پوستر با موضوع‌های ارائه شده در سوگواره می‌پردازند.

علیرضا قانع با اشاره به اینکه در کارگاه مذکور به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود، تصریح کرد: آثار برتر کارگاه سه روزه طراحی پوستر سوگواره عاشورایی برای اکران شهری در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور و… مورد استفاده سازمان فرهنگی ورزشی قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز