خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

ماهواره برای سلامت دانش آموزان ما تهدید است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۴۶

نسل جوان ما از طریق ماهواره‌ها برای امور ضدفرهنگی و ضد دینی ترغیب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: نسل جوان ما از طریق ماهواره‌ها برای امور ضدفرهنگی و ضد دینی ترغیب می‌شود و این برای سلامت دانش آموزان ما تهدید است.

به گزارش ایلنا، حاجتی امروز در جلسه آموزش و پرورش استان گفت: سبک زندگی امروز بچه‌های ما با گذشته متفاوت است و تأثیرات ویرانگر فرهنگی هم اثرات خود را دارد و دستگاه بزرگ فرهنگی کمک می‌کند تا دانش آموزانی با نشاط، سالم و فعال داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه نسل جوان ما از طریق ماهواره‌ها برای امور ضدفرهنگی و ضد دینی ترغیب می‌شود و این برای سلامت دانش آموزان ما تهدید است گفت: در محیط خانه پدر و مادر مسئولیت دارند واگر اتفاقی بیافتد آن‌ها نهی می‌کنند در حیطه آموزشی مجموعه آموزش و پرورش این نهی را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که شادابی و نشاط به صورت یک فرهنگ نهادینه شود و آینده سازان با نشاط و شادبی بتوانند زندگی را اداره کنند که بخشی از این کار این است که به خودباوری برسیم و دیگر اینکه برای آن تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطرنشان کرد: زندگی ماشینی مشکلات کم تحرکی را به دنبال دارد و همه این‌ها در حوزه‌های تخصصی با ادله کافی باید از سوی شما دوستان که مسئولیت در این حوزه را دارید مجدانه دنبال پیگیری شود.

وی خبرداد: آموزش و پرورش گیلان ۲۶۵ نفر در مدارس دولتی و ۱۷۰ نفر در مدارس غیر دولتی مربی بهداشت دارد که از این تعداد ۲۲ نفر پزشک هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز