خبرگزاری کار ایران

رئیس شرکت شهرکهای صنعتی گیلان:

در توسعه صنایع کوچک کوتاهی نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۳۸

سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان متولی ایجاد و توسعه شهرکهای صنعتی و بانی صنعت سبز در کشور است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت:صنایع کوچکبر اقتصاد جهانی تاثیرگذارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، طهمورثلاهوتی اشکوری گفت: توسعه صنایع کوچک و متوسط، رمز توسعه اقتصادی دهه آینده است، کارشناسان این امر همه به نوعی برتری صنایع کوچک را در راه توسعه اقتصادی کشورها بیان کرده اند.

وی در ادامه افزود: بررسی ها نشان داده است که صنایع کوچک و متوسط از طریق چهار بخش؛ کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت و در نهایت ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیرگذارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: شدت گرفتن بازار جهانی از یک سو و از سوی دیگر تقاضای فزاینده برای محصولات متنوع باعثشده است که توجه و اقبال به این صنعت بیشتر شود.

وی گفت: در رونق و توسعه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی به هیچ عنوان کوتاهی نخواهیم کرد و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت ولی نه به هر قیمتی، بلکه با رعایت کامل قوانین و مقررات و از همه مهمتر حفظ محیط زیست.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ادامه داد: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان متولی ایجاد و توسعه شهرکهای صنعتی و بانی صنعت سبز در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز