خبرگزاری کار ایران

در آستانه‌ فصل زمستان صورت گرفت؛

افزودن۲۶ دستگاه خودروی سنگین به ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۷۹

معافیت عوارض ورود خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی از منطقه آزاد انزلی، ظرفیت مناسب برای بهره‌مندی عموم مردم گیلان از مزیت‌های این منطقه است.

در آستانهٔ فصل زمستان با حضور استاندار گیلان، ۲۶ دستگاه خودروی سنگین به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در مراسم واگذاری این خودرو‌ها در مرکز مدیریت بحران با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و بروز بلای طبیعی در استان فراهم آوردن ماشین آلات و تجهیزات امدادی ضروری است.

وی با بیان اینکه متوسط عمر ماشین آلات سنگین گیلان ۲۵سال است، گفت: در ۱۳ سال گذشته به رغم اهمیت این موضوع اقدام جدی برای نوسازی این ناوگان انجام نشد که جای تأسف دارد.

نجفی با بیان اینکه با ۲۶ خودروی سنگین جدید عمر متوسط ماشین آلات سنگین گیلان به زیر ۲۰ سال کاهش می‌یابد، گفت: ما برای عملکرد مناسب در فصل زمستان همچنان نیازمند بازسازی و خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای خرید این خودرو‌ها ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات حوادثهزینه شد گفت: وجود منطقهٔ آزاد انزلی برای تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان فرصت مناسبی است که بر همین اساس بخشی از این خودرو‌ها از این طریق تأمین شد.

نجفی خاطرنشان کرد: معافیت عوارض ورود خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی از منطقه آزاد انزلی ظرفیت مناسب برای بهره‌مندی عموم مردم گیلان از مزیت‌های این منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز