خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان:

مردم برای عمل زیبایی پوست به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۸۸

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان گفت: مردم برای عمل زیبایی پوست و مو به مراکز غیرمجاز مراجعه نکنند.

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان گفت: ارتباط بیشتر با رسانه ها جهت اطلاع رسانی عمومی در دستور کار انجمن قرار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، امید زرگری در جلسه تشکیل انجمن متخصصان پوست گیلان، ارتقای علمی اعضای این انجمن را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اعضای این انجمن علاوه بر ارتقای علمی خود باید برای افزایش آگاهی مردم گیلان در زمینه بیماری‌های پوست و روش‌های علمی زیبایی نیز فعال باشند.

وی افزود: در این راستا انجمن متخصصان پوست گیلان ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و برقراری جلسات منظم علمی در اشکال مختلف با حضور سخنرانان مجرب را در برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس انجمن متخصصان پوست گیلان بهداشت پوست و مو را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مردم نباید برای زیبایی پوست و موی خود به مراکز غیر مجاز و آرایشگاه‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به دلیل تمایل روزافزون مردم گیلان به اعمال زیبایی پوست و مو و به منظور راهنمایی مردم این استان در انتخاب درست، با اعلام فهرست متخصصان پوست، مو و زیبایی شاغل در این استان توسط انجمن مذکور مردم می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز