خبرگزاری کار ایران

ثبت نام برای نصب سامانه خورشیدی در منازل گیلان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۵۱

شرکت توزیع نیروی برق گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از مشترکان خانگی استان خواست تا در صورت تمایل برای نصب و راه اندازی سامانه خورشیدی در بام منازل‌شان ثبت نام کنند.

شرکت توزیع نیروی برق گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از مشترکان خانگی استان خواست تا در صورت تمایل برای نصب و راه اندازی سامانه خورشیدی در بام منازلشان ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این اطلاعیه، آمده است: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در نظر دارد نسبت به نصب و راه اندازی تعدادی محدود سامانه خورشیدی(فتوولتائیک) یک کیلوواتی در بام منازل مسکونی مشترکین خانگی اقدام کند که نیمی از هزینه‌ها توسط متقاضی و مابقی توسط این شرکت پرداخت می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مشترکین می‌توانند برای ثبت نام و هرگونه سوال، حداکثر تا ۳۰ آذرماه امسال به رشت بلوار امام(ره) - شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان - معاونت فروش و خدمات مشترکین - گروه مدیریت مصرف یا امور تدارکات و دفتر روابط عمومی مراجعه کنند و یا با تلفن ۷-۱ ۳۳۶۶۵۰۰ – ۰۱۳ با واحدهای یاد شده تماس بگیرند.

سیستم فتوولتاییک(Photovoltaic System) به سامانه تبدیل انرژی مستقیم خورشیدی به الکتریسیته گفته می‌شود.

دستاورد اصلی این پروژه تأمین بخشی از نیاز انرژی الکتریکی کشور از طریق سیستم‌های خورشیدی و تزریق برق تولیدی این سیستم‌ها به شبکه است.

آمارهای منتشره حاکی است افزایش مصرف انرژی‌های فسیلی برای حمل و نقل یا برای تولید انرژی برق باعثافزایش انتشار گاز گلخانه‌ای بخصوص گاز دی اکسید کربن می‌شود، بنابراین علاوه برکاهش و بهینه کردن مصرف، به کارگیری انرژی‌های نو و تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی، انرژی باد، می‌تواند در استفاده بهینه از انرژی‌های طبیعی و کمک به محیط زیست سالم راهگشا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز