خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر رشت:

برای انتخاب شهردار دو ماه فرصت داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۸۸

ما در تلاشیم که شهرداری را انتخاب کنیم که حداقل در زمان باقی مانده شورای چهارم همراه و همدل با اعضای شورا در راستای آبادانی شهر بکوشد.

سخنگوی شورای شهر رشت گفت: یک ماه است که شهرداری با سرپرست اداره می‌شود و از نظر قانونی ۲ ماه دیگر فرصت داریم تا شهردار مناسبی را انتخاب کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، فرانک پیشگر، در خصوص بیانات نماینده ولی فقیه گیلان در راستای تغییر شهردار اظهار کرد: همه ما نگران هستیم تا شهردار مناسبی را برای کلانشهر رشت انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: ما در تلاشیم که شهرداری را انتخاب کنیم که حداقل در زمان باقی مانده شورای چهارم همراه و همدل با اعضای شورا در راستای آبادانی شهر بکوشد.

پیشگر افزود: نگرانی‌های زیادی در انتخاب شهردار جدید وجود دارد ولی ما همه تلاش‌مان را در انتخاب فرد شایسته‌ای که در مدیریت شهری سابقه خوبی داشته و توانمند و صادق باشد بکار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه حضور سرپرست در مدیریت شهری خللی ایجاد نکرده، اظهار کرد: یک ماه است که شهرداری با سرپرست اداره می‌شود و از نظر قانونی ۲ ماه دیگر فرصت داریم تا شهردار مناسبی را انتخاب کنیم و خوشبختانه اهداف و برنامه‌های شهرداری درحال انجام است و کوچک‌ترین خللی در برنامه‌ها و اجرای پروژه‌ها وجود ندارد و امور به درستی توسط سرپرست شهرداری رشت پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز