خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری نخستین سالگرد شهادت «حجت الاسلام ابراهیم انصاری» در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۹۶

مراسم نخستین سالروز شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ساعت ۱۵ روز پنجشنبه، ۲۹ آبان ماه جاری، در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری نخستین سالگرد شهادت شهید حجت الاسلام ابراهیم انصاری در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با بیان این خبر اظهار کرد: برپایی مردمی این مراسم، علاوه بر تجلیل از شخصیت این بزرگوار معرفی شخصیت‌های برجسته به جامعه نیز است.

وی، با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی به عنوان یک وظیفه اداری محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم برای شهدای گرانقدر و زنده نگه داشتن یاد شهید حجت الاسلام انصاری که به مدت ۱۰ سال(از سال ۱۳۷۳-۱۳۸۳) مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان بود، یک وظیفه اخلاقی است.

فاضلی افزود: شهید انصاری، حق زیادی بر همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دارد و به نوعی بعنوان خانواده آن شهید بزرگوار محسوب می‌شوند.

مراسم نخستین سالروز شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، ۲۸ آبان ۹۲ بر اثر انفجار تروریستی که مقابل سفارت کشورمان در بیروت رخ داد، به شهادت رسید.

از سوابق کاری این شهید می‌توان به مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان هرمزگان به مدت دو سال(از سال ۱۳۷۱-۱۳۷۳) اشاره کرد. وی به مدت ۱۰ سال(از سال ۱۳۷۳-۱۳۸۳) مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان بود که در این مدت خدمات شایانی به ارتقای فرهنگی استان کرد.

همچنین حجت الاسلام انصاری از سال ۱۳۸۳ به مدت پنج سال و نیم رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان بود و تا پیش از تصدی رایزن فرهنگی ایران در بیروت، به مدت سه سال مدیرکلی آفریقا - عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را به عهده داشت.

حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، ۲۸ آبان ۹۲ بر اثر انفجار تروریستی که مقابل سفارت کشورمان در بیروت رخ داد، به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز