خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

تدوین سند جامع راهبردی سیستم ترومای ایران در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۴۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقات ترومای جاده‌ای گیلان در دانشگاه علوم پزشکی این استان، گفت: در طول یک دهه تلفات رانندگی در جاده‌های کشور از ۳۰هزار کشته به ۱۸هزار کشته در سال کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تدوین سند جامع راهبردی ایجاد و توسعه سیستم ترومای ایران در مرکز تحقیقات ترومای جاده‌ای گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، انوش برزیگر با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های دولتی و موسسات مردم‌نهاد در کاهش تلفات رانندگی اثرگذار است، اظهار کرد: تصادفات سنین مولد جامعه را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقات ترومای جاده‌ای گیلان در دانشگاه علوم پزشکی این استان، افزود: در طول یک دهه تلفات رانندگی در جاده‌های کشور از ۳۰هزار کشته به ۱۸هزار کشته در سال کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیشتازی این استان در تحقیقات علمی تروما، گفت: سند جامع راهبردی ایجاد و توسعه سیستم ترومای ایران در مرکز تحقیقات ترومای جاده‌ای گیلان تهیه و تدوین شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد تصادفات جاده‌ای براساس آمار‌ها عوامل انسانی است، گفت: فرهنگ‌سازی نقش مهم و پیشگیرنده در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز