خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گیلان تاکید کرد:

تأمین حداقل ۱۲درصد بودجه از طریق اجرای طرح‌های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۸۵۶

رسیدگی به طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان دغدغه جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بر تأمین حداقل ۱۲درصد بودجه از طریق اجرای طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان در واحد‌های دانشگاهی استان تاکید کرد و گفت: رسیدگی به طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان دغدغه جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی «سامانه جامع پژوهش و فناوری» دانشگاه آزاد اسلامی کشور در واحد رشت، با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: خداوند انسان را خلق کرد و با متحول ساختن و به فعلیت رسانیدن استعداد‌ها، حقیقتی را آشکار ساخت.

وی افزود: استعدادهای خدادادی جز با تحقیق و پژوهش به ثمر نمی‌نشیند.

میرابراهیمی، با تأکید بر تولید علم و دانش در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم و دانش و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی در جهان، نقش شایسته و تعیین کننده‌ای دارد.

وی، ادامه داد: مسئله طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان، در زمان حال ارتباط مستقیمی با مسئله پژوهش دارد و از دغدغه‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، تصریح کرد: ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت فراوان به دنبال کم کردن فشار شهریه از دوش دانشجویان عزیز و افزایش درآمد دانشگاه از طریق طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان است.

این مسئول، افزود: در اولویت قرار دادن و تکلیف نمودن واحدهای دانشگاهی به تأمین حداقل ۱۲درصد بودجه خود از طریق طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان گام اساسی برای توسعه علم و پژوهش در دانشگاه است.

میرابراهیمی بابیان اینکه بر اساس سیاست‌های ابلاغی، اساتید برای به دست آوردن درجه‌های بالا‌تر باید به دنبال تحقیق و پژوهش بروند ادامه داد: این مسئله نقش به سزایی در توسعه علم و دانش پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز