خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر فومن:

چوپان فومنی سقوط کرده از کوه نجات یافت

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۶۷

رئیس جمعیت هلال احمر فومن علت این حادثه را عم توانایی چوپان در کنترل خود در قسمت پرتگاه دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر فومن از نجات چوپان سقوط کرده از کوه در منطقه رودخان توسط این جمعیت هلال احمر این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، حسن رجبی ثابت از سقوط یک چوپان در منطقه زرین سرا قلعه رودخان خبر داد و گفت: طی تماس افراد محلی از این حادثه باخبر و به محل اعزام شدیم.

وی تیم عملیاتی جستجو و نجات در این عملیات را دو تیم۶ نفره بیان کرد و افزود: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر فومن با همکاری محلی های راه آشنا توانستند به محل سقوط فرد مورد نظر دست پیدا کرده و آنرا پس از کمک رسانی اولیه و آوردن به پای کوه، برای درمان به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) انتقال دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر فومن علت این حادثه را عم توانایی چوپان در کنترل خود در قسمت پرتگاه دانست و افزود: این فرد از ناحیه کتف و لگن دچار شکستگی شده است.

رجبی با بیان اینکه فرد مورد نظر پس از سقوط بیهوش شده و توسط سگ گله پیدا و به هوش آورده شده است، گفت: آشنایان وی با سر و صداهای سگ گله متوجه مشکل به وجود آمد شده و پس از دیدن مصدوم مراتب را به جمعیت هلال احمر فومن اطلاع رسانی کردند.

وی خواستار احتیاط کوهنوردان در کوهپیمایی و رانندگان در جاده ها شد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با شماره تماس رایگان و سراسری ۱۱۲ آماده دریافت اطلاعات حوادثو بلایا برای امداد رسانی می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز