خبرگزاری کار ایران

۱۵از تا ۱۹آذر ماه برگزار می‌شود؛

فن بازار استانی جشنواره پژوهشی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۴۵

در هفته پژوهش گیلان، بازدید و شرکت هدفمند دانش آموزان و دانشجویان از برنامه های هفته پژوهش و فناوری به صورت منسجم برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری گیلان از ایجاد «فن بازار» استانی در جشنواره پژوهشی و فناوری استان در تاریخ ۱۵لغایت۱۹آذر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسینی با اعلام این خبر افزود: فن بازار محلی است برای ایجاد ارتباط هدفمند بین عرضه کنندگان و متقاضیان فن آوری، اشخاص حقیقی و حقوقی و علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری، که به منظور شناسایی و معرفی به فن بازار ملی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان از تاریخ ۱۵تا ۱۹آذر، با هدف ارایه و ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری یک ساله دانشگاها، موسسات پژوهشی، مراکز رشد و پارک های علمی و فناوری، صنایع و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی با هدف آشنایی نسل جوان با پژوهشگران و مبتکران برتر استان و میزگردهای تخصصی با موضوع چالش های استانی با حضور مدیران مرتبط و کارشناسان از برنامه‌های جنبی نمایشگاه یادشده خواهد بود.

حسینی یادآور شد: در هفته پژوهش گیلان، بازدید و شرکت هدفمند دانش آموزان و دانشجویان از برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری به صورت منسجم برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است؛ بیست و پنجم آذر ماه روز پژوهش نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز