خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد گیلان:

بانک اطلاعاتی اهل قلم در گیلان ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۱۹

نویسندگان و اهل قلم استان می توانند با مراجعه به غرفه خانه کتاب در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان ثبت نام و کارت شناسایی دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ایجاد بانک اطلاعاتی نویسندگان و اهل قلم در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: نویسندگان و اهل قلم استان می توانند با مراجعه به غرفه خانه کتاب در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان ثبت نام و کارت شناسایی دریافت کنند.

وی اظهار کرد: معرفی به صندوق اعتباری هنر برای ارایه بیمه و تسهیلات، ارایه خدمات و معرفی آثار هنرمندان در سایت پدید آورندگان از مهمترین مزایای ثبت نام در سرای اهل قلم خانه کتاب و صدور کارت شناسایی است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری نشست ها، بزرگداشت ها و تکریم اهل قلم، رونمایی، نقد و بررسی کتاب از دیگر ویژگی های سرای اهل قلم است.

فاضلی افزود: نویسندگان و اهل قلم استان می بایست برای دریافت کارت شناسایی اصل و کپی کارت ملی، یک قطعه عکس و پرینت فهرست آثار از سایت موسسه خانه کتاب را ارایه کنند.

دهمین نمایشگاه کتاب بزرگ گیلان روز گذشته هفدهم آبانماه با حضور ۴۰۰ناشر و ۱۹۷غرفه در محل دایمی نمایشگاه های استان گشایش یافت؛ و این نمایشگاه تا بیست و سوم آبانماه میزبان علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز