خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان خبر داد:

اعزام۲۷ هزار دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۱۹

طی سال جاری یک میلیون نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه به همراه یکصد هزار نفر از فرهنگیان کشور به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند که از این تعداد ۲۷ هزار نفر سهم استان گیلان است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان از اعزام ۲۷ هزار نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید علی حسینی با اعلام این خبر افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور یکی از موثرترین راهکارهای است که می توان نسل جوانان را با آموزه ها و مفاهیم دفاع مقدس آشنا کرد.

وی افزود: طی سال جاری یک میلیون نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه به همراه یکصد هزار نفر از فرهنگیان کشور به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند که از این تعداد ۲۷ هزار نفر سهم استان گیلان است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان گفت: از این تعداد هفت هزار نفر به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه و ۲۰ هزار نفر به جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: رفت و برگشت به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه سه روز طول می کشد که دانش آموزان دو شب و یک روز کامل در منطقه استقرار دارند.

حسینی تصریح کرد: رفت و برگشت کاروان راهیان نور از گیلان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور نیز چهار روز طول می کشد.

وی اظهارداشت: دانش آموزان گیلانی در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق زیارتی مرصاد، پادگان ابوذر، قصر شرین و منطقه عملیاتی بازی دراز در استان کرمانشاه و همچنین از مناطق عملیاتی کربلای پنج، والفجر هشت و غیره در جنوب بازدید می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز