خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فناوری منطقه آزاد انزلی خبر داد:

راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیک یکپارچه خودرو در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۹۳

تجمیع فعالیت‌های اداری خدمات توسط معاون اقتصادی سازمان، امور مالی، گمرک ایران، موسسه راهگشا، بیمه، شرکت‌های وارد کننده، GPS و… از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد انزلی از راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیک یکپارچه خودرو به منظور انجام فرآیندهای مربوط به خودروی با پلاک منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، مهدی گل‌دوست در نشست سازمان منطقه آزاد انزلی راه‌اندازی سامانه یکپارچه خودرو را به منظور انجام تمام فرآیندهای مربوط به خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.

وی راه‌اندازی سامانه مذکور را در راستای تکمیل خدمات دولت الکترونیک از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی دانست و تصریح کرد: از طریق این سامانه تمام فرم‌های مورد نیاز، اطلاعیه‌، مراحل اداری و فرآیندهای مربوط به شماره‌گذاری خودروهای خارجی با پلاک منطقه از مرحله ثبت سفارش تا ترخیص قابل دسترسی و انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، با راه‌اندازی این سامانه امکان انجام تمام امور و فرآیندهای مربوط به خرید و فروش خودرو با پلاک منطقه در فضای اینترنت فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: تجمیع فعالیت‌های اداری خدمات توسط معاون اقتصادی سازمان، امور مالی، گمرک ایران، موسسه راهگشا، بیمه، شرکت‌های وارد کننده،GPSو… از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

گل‌دوست تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، تجمیع و تمرکز مسیرهای انجام امور اداری مرتبط با خودرو و ارائه خدمات بهینه توسط منطقه آزاد انزلی را از دیگر دلایل راه‌اندازی سامانه مذکور برشمرد.

وی متذکر شد: این پرتال مشتمل بر لینک‌های ارتباطی فرم‌های مورد نیاز اطلاعیه‌های سایت شماره‌گذاری، ورود به سامانه و تماس با ما است.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز