خبرگزاری کار ایران

وداع عضو تیم قایقرانی گیلان در مرداب انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۱۳

عملیات جست‌وجوی جسد شادی سرخیل همچنان ادامه دارد.

شادی سرخیل، عضو تیم قایقرانی گیلان در مرداب انزلی غرق شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا خصوصی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، با اعلام این خبر گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر هنوز موفق به پیدا کردن جسد این قایقران نشده‌اند.

وی با تشریح حادثه افزود: روز گذشته شادی سرخیل عضو تیم قایقرانی به همراه ۱۲ قایقران دیگر و دو قایق موتوری در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین بوده که به دلایل نامعلوم قایق وی واژگون شد و قبل از اینکه قایق به زیر آب رود جسد وی به زیر آب رفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه دلیل این حادثه می‌تواند سرمای هوا بوده باشد و یا عدم داشتن جلیقه نجات توسط مرحومه، افزود: این ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری در حال تمرین بوده و قرار بود فردا برای مسابقات اعزام شوند.

خصوصی با تقدیر از زحمات اکبر صبر بخش، رئیس جمعیت هلال احمر انزلی و نائب رئیس هیات قایقرانی، ادامه داد: پس از وقوع حادثه و واژگونی قایق، بلافاصله تیم‌های هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی بنادر و کشتیرانی انزلی به جستجوی جسد شتافته ولی متاسفانه موفق به یافتن جسد نشده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تاکید بر اینکه با تمام امکانات همه نیروهای امدادی در جستجوی جسد این قایقران هستند، گفت: ۲۵ غواص هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی فردا نیز در جستجوی جسد مرحومه خواهند بود.

شادی سرخیل، دختر ۲۱ ساله عضو تیم قایقرانی بندر انزلی برای تمرین قایقرانی به مرداب انزلی رفته بود که به دلیل واژگونی قایق غرق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز