خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت:

غربی‌ها صحنه‌گردان مذاکرات هسته‌ای ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۳۲

اگر قرار باشد نفعی به ملت ایران برسد، مطمئن باشید غربی‌ها اجازه نمی‌دهند مذاکرات به نتیجه برسد مگر اینکه منافع آنها در خطر باشد.

امام جمعه موقت رشت گفت: غربی‌ها با رهبری آمریکای قلدر و انگلیس صحنه‌گردان مذاکرات هسته‌ای ایران هستند و اجازه نمی‌دهند مذاکرات به نتیجه برسد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا، امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه مسیر ایمان جاده لغزنده‌ای است، اظهار کرد: در زمینه مذاکرات هسته‌ای مطالب بسیاری گفته شده و غربی‌ها با رهبری آمریکای قلدر و انگلیس روباه پیر صحنه‌گردان آن هستند و اگر قرار باشد نفعی به ملت ایران برسد، مطمئن باشید غربی‌ها اجازه نمی‌دهند مذاکرات به نتیجه برسد مگر اینکه منافع آن‌ها در خطر باشد.

وی با تصریح بر اینکه قلدرهای دنیا هرگز کوتاه نمی‌آیند، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کرد و به صورت جهادی عمل کنیم.

وی با اشاره به تلاش مسئولان در استان خاطرنشان کرد: جوانان تحصیل‌کرده و منابع بسیار داریم اما برنامه‌ها ضعیف است و مسئولان باید باور کنند به ظرفیت‌های درونی توجه داشته باشیم.

امام جمعه موقت رشت با قدردانی از نمایندگان مجلس در بررسی تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است که با تصویب آن در مجلس این قانون باید با قوت و درایت در کشور دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز