خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان خبر داد:

پیگیری ۲۲۰ پرونده مربوط به متصرفین بستر رودخانه

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۹۸

صدهزار متر مربع از اراضی آب‌بندان روستای نوخاله جعفری با صدور حکم، خلع ید شد.

سیف اله آقابیگی گفت: تا کنون هفتاد و یک و یک دهم هکتار از اراضی دولتی و انفال اعم ازبستر رودخانه‌ها و اراضی استملاکی گیلان رفع تصرف شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، آقابیگی گفت: نظر به تأکیدات ویژه دولت یازدهم در خصوص مقابله با پدیده زمین خواری و در راستای حفظ حقوق بیت المال با پیگیری‌های مجدانه دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان، ضمن به جریان انداختن و پیگیری ۲۲۰ پرونده مربوط به متصرفین بویژه حرایم و بستر رودخانه‌ها و کانال‌ها، این شرکت توانسته است، هفتاد و یک هکتار و یک دهم هکتار از اراضی دولتی و انفال اعم از بستر رودخانه‌ها و اراضی استملاکی را آزاد کند.

وی افزود: آزادسازی بستر رودخانه ماسوله - رودخان به مساحت ۲۰ هزار متر مربع واقع در شهرستان فومن، رفع تصرف از شش هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه در ماسال و ۳۳۰۰۰۰م‌تر مربع از اراضی بستر رودخانه سفیدرود واقع در پیربست لولمان و صدور حکم تخلیه ۳۰۰۰۰ متر مربع از اراضی بستر رودخانه سفیدرود از جمله اقدامات این شرکت است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان ادامه داد: رفع تصرف از سیزده هزار مترمربع از اراضی استملاکی و ازاله ۲۳ باب مغازه ر شهرستان فومن از جمله اقدامات به ثمر رسیده این شرکت توسط دفتر حقوقی این شرکت است.

آقابیگی تصریح کرد: با متخلفان و متجاوزین منطبق با قانون و از طریق مراجع قضایی به جد برخورد خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز