خبرگزاری کار ایران

بر اثر بارندگی‌های اخیر؛

بالغ بر پنج هزارمیلیون ریال به تاسیسات برق گیلان خسارت وارد شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۳۲

این خسارت در ۱۰ شهر استان به وقوع پیوست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از خسارت پنج‌هزار و ۶۰۰ میلیون ریالی بارندگی‌های اخیر به تاسیسات شبکه توزیع برق این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید طالبی در جلسه شرکت توزیع برق استان، تغییر شرایط جوی و طوفان و بارش شدید باران و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در سه و چهار آبان ماه جاری را موجب بروز خسارت به تاسیسات توزیع برق گیلان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تاسیسات شبکه توزیع برق گیلان در برخی از نقاط استان خساراتی وارد کرده است، گفت: این خسارت در ۱۰ شهر استان به وقوع پیوست.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان، در مجموع بیش از ۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و تعداد دو دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق در مناطق روستایی و شهری آسیب دیده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده در مجموع ۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال خسارات به تاسیسات شبکه توزیع برق گیلان وارد شده است.

طالبی یادآور شد: با پیگیری و تلاش مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان در شهرهای خسارت‌دیده، تمام تیم‌های اتفاقات این شرکت پس از قطع بارندگی و فرونشستن آب، نقاط آسیب‌دیده را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه نسبت به برطرف شدن مشکل به طور کامل اقدام شده است، یادآور شد: مشترکان در این مناطق از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز