خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

حادثه اسیدپاشی در اصفهان یک عمل خلاف وجدان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۹۸

رسانه های گروهی خارجی برای ضربه زدن به روح اسلام مسئله اسیدپاشی در اصفهان را بزرگ کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان حادثه اسیدپاشی در اصفهان یک عمل خلاف وجدان، اخلاق، شرع و قانون و یک منکر به معنای واقعی کلمه، یک امر زشت و ناپسند و نفرت‌باری است که اتفاق افتاد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی در همایش استانی مدیران و شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اداری و مردمی استان که در مصلی امام(ره) رشت برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشوراست اظهار کرد: بزرگ ترین حرکت عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود.

آیت الله قربانی با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: هدف امام حسین(ع) از قیام، ترک و پیروى از شیطان و اقامه و حفظ ارزش های راستین دین اسلامبود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دارای دو بعد تذکر لسانی و مربوط به نظام است گفت: امر به معروف و نهی از منکر زبانی وظیفه همه ماست.

آیت الله قربانی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین ماست گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر جنگ با خداست.

وی با اشاره به ماجرای اسید پاشی در اصفهان اضافه کرد: ماجرای اسیدپاشی در اصفهان توسط گمراه شدگان دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به چهره اسلام است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه این ماجرا طوفانی را در کشور به وجود آورده است گفت: اسیدپاشی در اصفهان یک عمل خلاف وجدان، اخلاق، شرع و قانون است یک منکر به معنای واقعی کلمه، یک امر زشت و ناپسند و نفرت‌باری است که اتفاق افتاد.

آیت الله قربانی با بیان اینکه افراد ضدانقلاب چه در داخل و چه خارج از کشور از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند گفت: رسانه های گروهی خارجی برای ضربه زدن به روح اسلام این مسئله را بزرگ کردند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز