خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

ضرورت توجه به پدافند غیرعامل در شرایط بحرانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۰۹

برای مقابله با تهدیدات دشمنان به ویژه توطئه‌های جدید آنها، پدافند غیرعامل در تمامی بخش‌ها ضروری است

استاندار گیلان با تاکید بر توجه به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل کشور را از آسیب‌ها در شرایط بحرانی حفظ می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در نشست پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت این پدافند در شرایط کنونی افزود: همراهی بخش های نظامی، اقتصادی و اطلاعاتی استان در بخش های سایبری و در بخش پدافند زیستی می‌تواند اثربخش باشد.

وی همکاری بین بخشی و همراهی مدیران و فرمانداران در پدافند غیرعامل را در تمامی بخش‌ها موثر دانست و اظهار کرد: نشست های پدافند غیرعامل تنها گرامیداشت یک روز نیست بلکه این نشست ها زمینه اجرایی شدن و درک و فهم مشترک را برای رویارویی با بحران ها فراهم می‌آورد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم آموزش مردم و دستگاه‌های اجرایی در بحثپدافند غیرعامل تصریح کرد: هرچه در مشکلات بین بخشی آماده تر باشیم، بهتر می توانیم به اهداف پدافند غیرعامل دست یابیم.

نجفی با شناسایی برخی بحران ها در استان از جمله بحران برف، خشکسالی و سیل روزهای اخیر که منجر به خسارتی به تاسیسات زیربنایی استان شد، اضافه کرد: این سیلاب خسارت زیادی را بر ما تحمیل کرد که بخش عظیمی از اعتبارت عمرانی استان باید صرف جبران این خسارت‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: با پدافند غیرعامل آمادگی خود را در مقابله با بحران های اینچنینی افزایش می دهیم.

استاندار گیلان با بیان این که پدافند غیرعامل یک اصل پایدار و همیشگی است، یادآور شد: این اقدام را نباید به هفته، سال و روز ببینیم و باید بسیجی وار شرایطی فراهم کنیم که تدابیر کارساز و عملیاتی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز