خبرگزاری کار ایران

در دهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی کشور؛

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت مقام برتر را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۸۸۲

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در دوره های گذشته سمپوزیوم نیز حضور یافته و موفق به دریافت مقام‌های برتر شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور، به عنوان تنها نماینده استان گیلان، مقام بر‌تر مدیریت راهبردی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور با حضور بیش از ۶۵۰ نفر از مهمانان داخلی و خارجی به مدت دو روز ششم و هفتم آبانماه ۹۳ در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

محمد خدادی، پروفسور باقر ساروخانی، پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، هادی خانیکی، استاد برجسته علوم ارتباطات و روابط عمومی، غلامعلی طبرسا، استاد برجسته مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، ناصر میرسپاسی، استاد برجسته مدیریت، و حسن نصیری قیداری مدرس، حرفه‌ای روابط عمومی، از جمله مهمانان این همایش بودند.

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در دوره‌های گذشته سمپوزیوم نیز حضور یافته و موفق به دریافت مقام‌های بر‌تر شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت ضمن تقدیم این افتخار به تمام مردم شریف شهر رشت، همراهی صمیمانه همکاران خدوم شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر رشت و اصحاب رسانه را که موجبات کسب این افتخار را فراهم کردند، سپاس گفته و تداوم این ارتباط مستمر را کلید موفقیت‌های آینده می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز