خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

انسداد راه ارتباطی ۵ روستای آستارا بر اثر رانش زمین

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۰۸

اکیپ‌های راه و شهرسازی در تلاش هستند با احیای مجدد این جاده از قطعی کامل ارتباط روستاهای مذکور با شهرستان جلوگیری کنند.

فرماندار آستارا اعلام کرد: بر اثر رانش زمین راه ارتباطی ۵ روستا با شهر لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا مسدود شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، «سیروس شفقی» در این باره خاطر نشان کرد: پس از بارش ۲۲۴ میلی متری باران که در ۴۸ ساعت گذشته در ایستگاه سینوپتیک شهرستان ثبت شده، طغیان رودخانه‌ها در مناطق مختلف جلگه‌ای و رانش زمین در مناطق کوهپایه‌ای شهرستان آستارا مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی ادامه داد: طغیان رودخانه مرداب و خواجه کری سبب آبگرفتگی منازل ۲۰۰ خانوار در مناطق غربی شهر آستارا شده و رانش زمین، راه ارتباطی روستاهای خان حیاطی، شیری حیاطی، میه کومه، سلی و گونش را با شهر لوندویل قطع کرده است.

شفقی ضمن بیان اینکه در این مدت رانش‌های کوچکی در سایر مناطق شهرستان از جمله جاده آستارا به تالش در منطقه کشلی، جاده آستارا به اردبیل در منطقه بهارستان و سیرالیوه در شهر لوندویل به وقوع پیوست که در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد، تصریح کرد: اکیپ‌های راه و شهرسازی در تلاش هستند با احیای مجدد این جاده از قطعی کامل ارتباط روستاهای مذکور با شهرستان جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: این رانش سبب شد تا به علت سقوط تعدادی از تیرهای چراغ برق، قطعی برق را در این مناطق داشته باشیم که با حضور به موقع مأموران اداره مذکور این مشکل به شکل کامل مرتفع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز