خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر:

مجلس با لایحه کاهش بودجه عمرانی دولت موافقت نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۵۲

امسال مجموع بودجه عمرانی کشور ۳۷ هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم آستانه‌ اشرفیه و بندر کیاشهر گفت: دولت با ارائه لایحه‌ای به دلیل تحقق بودجه لازم درصدد کم کردن آن بوده و تاکنون مجلس با این امر موافقت نکرده است.

به گزارش ایلنا از بندر کیاشهر، محمدحسین قربانی ظهر امروز در جمع مدیران این بخش، اظهار کرد: مدیران شهرستان و بخش به منزله مدیران کل هستند و باید پیگیر مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان باید بر چارچوب قوانین ادارات خود احاطه کامل داشته باشند، افزود: فرماندار و نماینده در تمام حوزه‌ اداری و اجرایی مجتهد نیستند و مدیران باید اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند و پیگیری کنند.

این مسئول با اشاره به تسطیح ۵ هزار هکتار از زمین‌های شالیزاری شهرستان آستانه‌اشرفیه در سال جاری، ادامه داد: تلاش می‌شود که میزان تسطیح اراضی در این شهرستان به ۷ هزار هکتار برسد.

وی یکی از دغدغه‌های مردم را ساماندهی آب‌بندان‌های موجود در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: مدیران شهرستانی باید یک نگاه کلی نسبت به بودجه کشور، استانی شهرستانی در پیشبرد اهداف سازمانی خود داشته باشند.

قربانی با بیان اینکه استاندار تنها می‌تواند حداکثر ۱۵ درصد از اعتبارات استان را بنا به ضرورت جابه‌جایی کند، تصریح کرد: کل بودجه عمرانی کشور ۳۷ هزار میلیارد تومان است که دولت با ارائه لایحه‌ای به دلیل تحقق بودجه لازم، درصدد کم کردن آن بوده و تاکنون مجلس با آن موافقت نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه نقایص و مشکلات را باید گفت و تکرار کرد، متذکر شد: با توجه به شاخص‌های هر شهرستان، سهم آستانه‌اشرفیه بالغ‌ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده اما آنچه برای ما در این شهرستان اهمیت دارد تأمین آب شرب است که تاکنون یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار گذاشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز