خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت:

کاهش آسیب رسانی زباله به محیط زیست، دغدغه شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۵۰

با رشد پدیده شهرنشینی، پیامدهای بصری نامناسب نیز رواج می‌یابد که مدیران شهری می‌بایست در این خصوص تصمیمات جدی اتخاذ کنند.

سرپرست شهرداری رشت گفت: کاهش آسیب رسانی زباله به محیط زیست دغدغه شهرداری است.

به گزارش ایلنا از رشت، کریم سرپرست با اشاره به اینکه دغدغه ما به حداقل رساندن آسیب رسانی زباله در محیط زیست است گفت: صیانت از منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست همواره باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: افزایش سطح آگاهی مردم از آلودگی‌های زیست محیطی می‌تواند در کاهش این پدیده زیان بار تاثیر بگذارد.

سرپرست شهرداری رشت در ادامه آرامش بصری را حق هر شهروندی عنوان کرد و افزود: با رشد پدیده شهرنشینی پیامدهای بصری نامناسب نیز رواج می‌یابد که مدیران شهری می‌بایست در این خصوص تصمیمات جدی اتخاذ کنند.

در ادامه فرانک پیشگر، سخنگو و رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا، گفت: برای اصلاح هر الگوی رفتاری صدا و سیما می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای ایفا کند. زیرا آگاهی مردم منتج به همکاری بیشتر و نهایتاً آسیب رسانی کمتر به محیط زیست می‌شود.

جمشیدی دیگر عضو شورا نیز در این نشست به بررسی جنبه‌های بهداشتی و زیست محیطی در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و افزود: باید هر گونه تلاشی که می‌توانیم در راستای اجرای صحیح این طرح داشته باشیم تا با نهادینه کردن این فرهنگ در راستای حفظ محیط زیست گام بر داریم.

بهارمست، معاون خدمات شهری شهرداری رشت، نیز در این نشست تفکیک زباله از مبدا را به عنوان یکی از اقدامات اساسی در راستای حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: با اجرای صحیح این طرح می‌توانیم پیامدهای ناشی از آلودگی‌ها را به حداقل برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز