خبرگزاری کار ایران

مدیرحقوقی شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

توقیف ماشین آلات صنعتی از طرف بانک‌ها، موجب تعطیلی کارخانه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۵۴

جلوگیری از تضییع حقوق و منافع شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار حمایت از واحدهای صنعتی، وظیفه واحد حقوقی است.

مدیر حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: دغدغه واحدهای صنعتی مربوط به جانشینی بانک‌ها در قرارداد‌ها و توقیف ماشین آلات صنعتی موجب تعطیلی کارخانه‌ها می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی فروزنده در خصوص اقدامات شش ماهه نخست سال ۹۳ واحد حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، گفت: فسخ ۲۲ قرارداد راکد، آزادسازی اراضی صنعتی به میزان ۳۳۴۴۸ متر مربع، اخذ سند مالکیت ناحیه صنعتی خاله سرا ۵۷ تالش، تفکیک اسناد مالکیت شهرکهای آستارا و ماسال، وصول مطالبات به میزان ۱۸ میلیارد ریال، انتقال سند مالکیت به تعداد ۱۱ قطعه، فعال سازی قراردادهای راکد، تشکیل جلسات کمیته وصول مطالبات، هیئت حل اختلاف و داوری، از جمله اقدامات واحد حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان است.

وی در ادامه افزود: جلوگیری از تضییع حقوق و منافع شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار حمایت از واحدهای صنعتی، وصول مطالبات، فسخ قراردادهای راکد، آزادسازی اراضی صنعتی، جلوگیری از تعرض به عرصه‌های صنعتی و دولتی و همچنین اخذ سند، اخذ تسهیلات، مساعدت با واحدهای صنعتی در استان از جمله وظایف واحد حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان است.

مدیر حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: دغدغه واحدهای صنعتی در مسائل حقوقی بیشتر مربوط به جانشینی بانک‌ها در قرارداد‌ها، پلمپ واحد‌ها و توقیف ماشین آلات صنعتی است که موجب تعطیلی کارخانه می‌شود.

فروزنده در خصوص همکاری واحدهای صنعتی با واحد حقوقی خاطر نشان کرد: ارتباط و همکاری واحدهای صنعتی با واحد حقوقی منطقی و دوسویه و مثبت است، تعیین تکلیف دیون و اخذ مهلت جهت اتمام عملیات ساختمانی، انتقال اسناد مالکیت و مساعدت در خصوص ترهین از جمله موارد همکاری واحدهای صنعتی با واحد حقوقی است.

این مسئول ابراز داشت: ما تلاش می‌کنیم حداکثر کمک و مساعدت را به واحدهای صنعتی استان در راستای قانون داشته باشیم.

وی در پایان از واحدهای صنعتی خواست تا اقداماتی انجام قانونمند و مطابق قوانین انجام دهند و به تعهدات و تکالیف قراردادی خود عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز